Цель нашей компании -   предоставление качественных услуг по   обучению и консультированию клиентов.

Ордерні склади у програмі «BAS Малий бізнес»

Для можливості використання складів у програмі «BAS Малий бізнес» необхідно зробити попередні налаштування. Для цього треба перейти в меню: «Налаштування» – «Більше можливостей: налаштування програми» – «Склад» та встановити необхідний прапорець (рис.1) «Ордерні склади».


Рис 1. – Налаштування розділу «Склад»

Ордерні склади

Ордерні склади рекомендується застосовуються для організації з управлінням руху товарів на складах та використання ордерної схеми документообігу.

Ордерна схема розділяє облік запасів на складі та облік запасів управлінського контуру. Формуються прибуткові та видаткові складські ордери. Перш ніж почати працювати з ордерними складами у розділі «Склад» необхідно зробити додаткове налаштування. У розділ «Компанія» – «Склади та магазини» обираємо склад, який є ордерним, та ставимо прапорець (рис 2).


Рис 2. – Налаштування ордерного складу

Переваги при застосуванні ордерної схеми:

  • це інструмент, що дозволяє мінімізувати витрати, пов'язані з традиційними транспортними та логістичними заходами. Наприклад важливі для організацій, які займаються гуртовою торгівлею.
  • також облік товарів за ордерною схемою може здійснюватися і при інвентаризації складських залишків, а саме: при списанні нестач товарів, при оприбуткуванні надлишків товарів. Це зручно в тому випадку, коли співробітники, які приймають рішення про списання псування чи недостачі, працюють в офісі, віддаленому від складу.

Надходження матеріальних цінностей на ордерний склад відображається за допомогою оформленням фінансового документа «Прибуткова накладна» (рис.3).


Рис 3. – Прибуткова накладна

На підставі прибуткової накладної при надходженні фактично товару на ордерний склад оформлюється «Прибутковий ордер». Якщо виникає необхідність переміщення запасів на ордерному складі, то для ведення обліку товару також потрібно проводити «Прибутковий ордер». (рис.4)


Рис 4. – Прибутковий ордер

При реалізації товару з ордерного с складу оформляється фінансовий документ «Видаткова накладна» (рис.5).


Рис 5. – Видаткова накладна

На підставі видаткової накладної за фактом відвантаження з ордерного складу проводиться документ «Видатковий ордер» (рис.6).


Рис 6. – Видатковий ордер

Аналітика

За допомогою звіту «Залишки товарів на складах» (рис.7) ми маємо можливість побачити який у нас залишок, резерв та вільно товару загалом на «Основному складі».


Рис 7. – Залишки товарів на складах

За допомогою звіту «Рух товарів по складах» (рис.8) ми маємо можливість побачити яка на складі кількість товару, надходження та витрати на «Основному складі».


Рис 8. – Рух товарів за складами


Хочете навчитися працювати у програмі «BAS Малий бізнес», тоді звертайтеся до нашого Центру сертифікованого навчання «Проком» за посиланням: https://csoprocom.com.ua/study/kursi-bas-bukhgalteriya-i-upravlinnya-torgivleyu/upravlinnya-nevelikoyu-firmoyu-v-bas-maliy-biznes/

Якщо потрібна допомога в налаштуванні чи супровід програми «BAS Малий бізнес», то звертайтеся за посиланням: https://csoprocom.com.ua/bas/vprovadzhennya-tipovikh-program-bas/

Ще багато цікавого, новини та лайфхаки на нашому Телеграм каналі за посиланням: «ProBAS: просто та оперативно про роботу в BAS»

Язык материала:  ua